Garantie en klachtenprocedure

garantieGarantie

Op alle producten geldt de wettelijke garantie van 2 jaar op fouten en gebreken, tenzij anders aangegeven. De garantie geldt bij normaal gebruik.

Indien u terecht aanspraak maakt op de garantie zal Souplesse Oblige u meteen een nieuw vervangend product toezenden of uw geld terugstorten.

Indien u vragen hebt over de garantie, kunt u Souplesse Oblige contacteren via mial op heidi@sodancewear.be of telefonisch op het nummer 0032 472 59 38 39

Er kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie:

  • bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • bij normale slijtage
  • bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de wasinstructies.

Wasinstructies

  • Wassen: Was de kleding binnenste buiten op 30 graden of handwas (maar dan ook niet warmer dan 30 graden). Gebruik een minimale hoeveelheid wasmiddel, liefst een fijnwasmiddel. Laat de kleding niet langer dan nodig in de wasmachine of het water staan en haal het na het programma meteen uit de trommel en hang de kleding op. 
  • Drogen: De sportkleding mag niet in de droogmachine ivm de lycra in de stoffen, maar dit is ook niet nodig aangezien onze materialen zeer snel drogen. 
  • Strijken: Het is meestal niet nodig om de kleding te strijken en zonder strijken gaat ze langer mee

WebwinkelKeur lid = Vertrouwd online shoppen

webwinkelkeur-logo.jpgSouplesse Oblige is gekeurd en goed bevonden door WebwinkelKeur, daardoor weet u dat:

  • De identiteit van deze webwinkel gecontroleerd is
  • De webwinkel voldoet aan en getoetst is op de belangrijkste Nederlandse wetgeving
  • De webwinkel meerdere manieren biedt om contact op te nemen
  • De webwinkels algemene voorwaarden en een privacy statement duidelijk beschikbaar stellen
  • U bij WebwinkelKeur terecht kunt voor geschilbemiddeling

Meer informatie vindt u op de website van WebwinkelKeur. U kunt er ook een beoordeling van onze shop plaatsen. Ook op onze blog kunt u de ervaringen lezen van SO happy customers.

The Feedback Company

Sinds kort werkt Souplesse Oblige samen met The Feedback Company. Wanneer klanten online een bestelling hebben geplaatst, ontvangen ze een week nadat het pakje verstuurd werd een mail van The Feedback Company. Klanten wordt gevraagd om de webshop te beoordelen en punten te geven. U kunt de beoordelingen lezen op de website van The Feedback Company

Klachtenprocedure

Klachten over wel of niet geleverde producten: 

  • u hebt 14 kalenderdagen na ontvangst van uw aankoop de tijd om uw aankoop te herroepen. Zie de rubriek Ruilen en terugsturen.
  • ontdekt u een defect in het model of de stof van de sportkleding, contacteer ons dan zo snel mogelijk via mail op heidi@sodancewear.be of via telefoon op 0032 472 59 38 39
  • hebt u uw pakje niet ontvangen 10 dagen na ontvangst van het bericht dat uw pakje verzonden is, neem dan contact met ons op via mail op heidi@sodancewear.be of via telefoon op 0032 472 59 38 39. Wanneer uw pakje is zoekgeraakt, start ik een procedure bij bpost. De zoekactie kan enkele weken in beslag nemen. Indien het pakje niet teruggevonden wordt en niet vervangen kan worden, wordt het betaalde bedrag teruggestort.
  • ik behandel uw klacht binnen de 3 werkdagen. Let wel: sodancewear.be is een eenmanszaak. Wanneer ik met vakantie ben, kan het wat langer duren, maar dan ontvangt u informatie over de afwezigheidsperiode.
  • We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar heidi@sodancewear.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klachten over de webwinkelprocedure:

  • hebt u vragen of klachten over de informatie of de procedure van de webwinkel, contacteer ons via mail op heidi@sodancewear.be of via telefoon op 0032 472 59 38 39 
  • ik behandel uw klacht binnen de 3 werkdagen. Let wel: sodancewear.be is een eenmanszaak. Wanneer ik met vakantie ben, kan het wat langer duren, maar dan ontvangt u informatie over de afwezigheidsperiode.
  • We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar heidi@sodancewear.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
  • kijk onder de rubriek FAQ of u het antwoord op uw vraag daar kunt terugvinden.
© 2011 - 2017 Souplesse Oblige dans- en yogakleding | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. Pinterest (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Pinterest pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Pinterest zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.